Na czasie

Targi Hair Fair 2018

Hair Fair 2018

1 i 2 września odbędzie się kolejna edycja Hair Fair 2018 w Katowicach. Festiwal Hair Fair to wielkie święto fryzjerów – wyjątkowe wydarzenie w branży – tworzone z roku na rok z coraz ciekawszym programem, coraz aktywniejszym udziałem w świecie fryzjerstwa polskiego i coraz większym rozmachem.

Podczas dwóch dni, w najnowocześniejszym obiekcie targowym w Europie, kilkanaście tysięcy sympatyków branży świętuje razem, uczy się i bawią, korzystaj z porad, inspiruje i poznaje nowe, innowacyjne produkty i techniki fryzjerskie.

Na tym wydarzeniu nie mogło oczywiście zabraknąć Przemysławki. Szukajcie naszego stoiska blisko EDU Stage – do zobaczenia!


„Fryzjer męski” – premiera książki Adama Szulca

Ksiażka "Fryzjer męski" Adam Szulc - Przemyslawka

1 września podczas targów Festiwal Fryzjerski Hair Fair w Katowicach będzie miała miejsce premiera książki Adama Szulca “Fryzjer męski”. Książka jest kolejnym krokiem, po eksperymencie wprowadzającym naukę fryzjerstwa męskiego i barberingu, w rozwoju fryzjerstwa męskiego w Polsce.

Adam jako autor książki zadbał by zawierała pełną wiedzę o polskim i światowym barberingu, zaczynając historią fryzjerstwa męskiego od cyrulika do barbera. Pozycja będzie fundamentalnym elementarzem dla pasjonatów fryzjerstwa męskiego jak i samych fryzjerów. Książkę zadedykował swojemu dziadkowi Władysławowi Bartkowiakowi, który przekazał mu wiedzę o rzemiośle i zainspirował do pracy w zawodzie. Wydawcą jest poznańskie wydawnictwo Zysk i S-ka Wydawnictwo.

Zachęcamy do zakupu i lektury 🙂


Targi LOOK 2018

2018 Look Stoisko Synteza

2018 Look Adam Szulc

24 i 25 marca na Targach Poznańskich spotkali się fryzjerzy z całej Polski. Biorący udział w wydarzeniu mieli okazję obserwować, jak pracują międzynarodowe gwiazdy fryzjerstwa, poznać trendy na 2018 rok. Tradycyjnie jak co roku, w tych dniach obecna była również Synteza, na której stoisku promowane były: Przemysławka, Derby, Consul oraz lakier Spray.

Frekwencja dopisała – blisko 20 000 odwiedzających. Tegoroczny program LOOK odbywał się pod hasłem „Bądź najlepszy”. W ramach wybranego tematu analizowano problemy stojące na przeszkodzie rozwoju branży oraz szanse na jego wzrost. Mówiono dużo również o karierze zawodowej fryzjera.

Podczas dwudniowego wydarzenia produkty firmy przyciągnęły do stoiska liczne grono klientów i kontrahentów, którzy w bardzo dobrej atmosferze dokonali promocyjnych zakupów.

Bardzo dobrym rozwiązaniem okazało się Barber Street, gdzie znajdowały się stoiska z nowościami oraz scena HAIR SCHOOL z ciekawymi prezentacjami. Barberzy z różnym stażem wymieniali się swoimi doświadczeniami oraz oglądali pokazy, które miały formę swobodnych „pogaduch” na poważne tematy dotyczące fryzjerstwa męskiego. W tym gronie można było spotkać najlepszych golibrodów w Polsce.

Wielkie show podczas LOOK zrobił Adam Szulc wraz z Poznańskim Klubem Stylizacji. Do rock’n’rollowej muzyki fryzjerzy podjęli się wymodelowania włosów pięknych pin up girls, a mężczyźni zostali wystylizowani na lata 40. i 50.Oldschoolowe przedstawienie przyciągnęło setki osób wypełniających po brzegi miejsca na widowni.


Recenzja Przemysławki na kanale Ogród Perfum Agaty

Youtube recenzja Agaty Perfum Ogrody

Z początkiem marca 2018 na kanale Youtube „Ogród Perfum Agaty” pojawiła się recenzja Przemysławki. Kanał Agaty Wasilenko, jest poświęcony zapachom i perfumom, ogrodowi oraz książkom. Analizuje świat pachnideł od blisko 20 lat. Napisała trzy książki o perfumach: Leksykon perfum (1999r), Świat perfum (2004r) i Tajemnice pachnidła (2007r.). Uważa, że perfumy są częścią naszej kultury. Bliżej im do świata sztuki niż do świata chemii, a nawet kosmetyków.


Hair Forum Polska 2017

2017 11 Targi - Przemysławka

2017 11 Targi - Przemysławka

Najnowsze trendy, profesjonalne pokazy, kreatywne warsztaty, ambitne konkurencje mistrzowskie, możliwość spotkania najlepszych z najlepszych… to wszystko można było przeżyć live w Centrum Kongresowym w Warszawie. Po trzech niezwykle udanych edycjach, 21 i 22 października odbyła się 4. edycja targów Hair Forum Poland. Na stoisku firmowym promowana była m.in. marka Przemysławka i Spray.

Świetny koncept, bardzo dobra organizacja i wysoki poziom merytoryczny programu ramowego sprawiły, że targi Hair Forum Poland przyciągnęły szerokie grono osób – 9000 zwiedzających i 82 wystawców.

Zwiedzający na 12 m2 stoisku Syntezy mogli dowiedzieć się więcej o portfolio kosmetycznym przedsiębiorstwa:

  • wodach kolońskich: Przemysławka, Derby, Consul
  • wodzie po goleniu Consul.
  • lakierze do włosów Spray

Targom Hair Forum Poland towarzyszył program merytorycznych seminariów. Przez cały weekend znani i cenieni wykładowcy dzielili się wiedzą na zlokalizowanej na hali wystawienniczej scenie kongresowej.

Jednym z nich był ambasador marki Przemysławka Adam Szulc, który w pokazie „Rzemiosło i pasja” nawiązał do wielkopolskich tradycji rzemieślniczych od zawsze ważnych w naszym regionie, czyli Rzemiosło, Pasja, Tradycja, Pokora i Praca. Podczas swojego wystąpienia pokazał 5 różnych fryzur, jakie są i były popularne w Poznaniu na przestrzeni ostatnich 30 lat.

Prekursor polskiego barberingu przeprowadził również szkolenia:

  • golenie twarzy na mokro, czyli tradycja w nowoczesnym zakładzie fryzjerskim
    Adam Szulc opowiedział o tradycyjnym goleniu twarzy na mokro, jego historii, zaletach i wadach oraz o sposobach działania. Prowadzący pokazał na modelu krok po kroku w jaki sposób należy wykonywać tradycyjne golenie. Poruszył także temat narzędzi, artefaktów i kosmetyków używanych przy tej usłudze.
  • strzyżenie fryzury Psychobilly, czyli nowe spojrzenie na kwadratowego jeża
    Hair Forum Poland to skierowana do profesjonalistów impreza, łącząca bogatą ofertę wystawienniczą z niezwykle szerokim, skrojonym na miarę programem edukacyjnym i spektakularną oprawą wizualną. Inspirujący festiwal sztuki fryzjerstwa, celebrujący kreatywność, zamiłowanie do nauki i pasji tworzenia.

Przemysławka i urodziny salonu Adama Szulca

2017 1-urodziny Adama Szulca

Przemysławka - atomizer

Nowa Przemysławka z atomizerem była promowana podczas eventu z okazji pierwszej rocznicy „jamy” – salonu Adama Szulca Barber Shop, który odbył się 9. września 2017.

Adam Szulc, to ambasador marki Przemysławka, prężnie działający na poznańskim oraz ogólnopolskim rynku. Jest cenionym barberberem, od którego uczą się inni zawodowcy w całym kraju.

Minął rok od kiedy Adam otworzył swój salon na osiedlu Stare Żegrze w Poznaniu. Event utworzony z tej okazji był pełen atrakcji: strzyżenie i golenie w systemie walk in – czyli bez zapisów, możliwość zrobienia sobie tatuażu, występy Dj’ów, nagrody oraz prezenty dla klientów, pokaz i degustacja potraw uczestnika TOP CHEF Polska, jedzenie oraz napoje z foodtrucków.


Zlot Brodaczy 2017 w towarzystwie Przemysławki

2017 Zlot Brodaczy - FB

2017 Zlot Brodaczy - Gazeta Bydgoska

2017 Zlot Brodaczy

18 czerwca 2017 na Różpolu (Bydgoszcz) został pobity rekord Polski na „Największe Zgromadzenie Brodaczy” – głównym sponsorem wydarzenia była Przemysławka. Uczestnicy wydarzenia mogli brać udział w licznych konkursach, zabawach i koncertach.


Przemysławka trafiła na okładkę!

Głos Wielkopolski 09.06.2017

Głos Wielkopolski 09.06.2017„Przedwojenny dżentelmen pachniał Przemysławką” mogliśmy przeczytać w Głosie Wlkp., który ukazał się 9. czerwca 2017 r. W dwustronicowym artykule autor przybliża wielkopolskie zapachy z dawnych lat, które dziś wracają do mody.

Błażej Dąbkowski, dziennikarz Głosu Wlkp., po przeprowadzeniu wywiadu z pracownikami Syntezy i zebraniu materiałów dotyczących Przemysławki, odniósł się do naszego zapachu w aspekcie wyjątkowości i dziedzictwa regionalnego.